Sounds like the 90s

Tagline-ul din titlu nu-mi apartine. A fost promovat de postul VH1, si se potriveste perfect perioadei pe care o descrie. Pentru anii ’80 ei propuneau “Smells like the 80s”. N-am prins acea perioada “live”, deci nu pot sa spuna daca au sau nu dreptate. Dar sa revenim la anii ’90. Spun ca se potriveste descrierea pt ca ceea ce caracterizeaza muzica anilor ’90, dupa parerea mea, este in primul rand sunetul. Muzica anilor ’90 a inventat si a redefinit noi genuri muzicale, noi modalitati de realizare a videoclipurilor, ocupand un loc bine meritat in The Hall of Fame al muzicii din toate timpurile.

Una din melodiile mele preferate din acele vremuri (dar nu si singura) este Roller Girl – Luv U More. Din punctul meu de vedere este melodia care pastreaza cel mai bine esenta muzicii anilor ’90. It really sound like the 90s. Dar asta este doar un exemplu. Care e melodia ta prefarata a anilor ’90? (:

Previous Post
Next Post
Leave a comment

Leave a Reply

