Horoscop retrospectiv

Inca de mic copil mi-a placut ideea de horoscop. What’s not to like? Chestia asta iti zice viitorul! Chiar mai mult, se pare ca te cunoaste mai bine decat te cunosti tu insuti, si asta numai citind in stele! Cam sarcastic, dar pentru copii, tot ce reuseste sa aduca putina magie in realitate este privit cu alti ochi.

In ultimii ani am renuntat sa mai urmaresc horoscopul, chiar daca pe facebook il pot primi zilnic din doua-trei surse diferite. Acum, cand saptamana nu mai are 7 zile, ci mai degraba 7 minute, horoscopul si-a cam pierdut rostul si magia.

Saptamana asta insa am avut parte de asa evenimente, incat, daca as fi citit horoscopul duminica, mi le-ar fi prezis la fix, asa cum au si avut loc. Daca as fi citit duminica trecuta horoscopul pentru zodia Pesti pe saptamana 10-16 octombrie 2011, probabil ar fi sunat ceva de genul:

“La inceputul saptamanii vei incheia o lucrare care a fost amanata de mult timp. Pe plan profesional vei avea ocazia sa faci cunostinta cu oameni influenti pentru cariera ta. Marti te vei reuni cu vechi prieteni. Miercuri vei face o achizitie importanta. Este indicat sa tii cont de sfaturile celor din jur in momentele de indecizie. Spre sfarsit de saptamana vei lua decizii importante, cu influente pe termen lung. In weekend evita sa amesteci viata profesionala cu viata personala. Sambata vei primi o invitatie intr-o excursie. Aveturile sunt pe urmele tale, profita!”

Avand in vedere ca astazi e doar joi, am incercat sa-mi prezic putin viitorul in acest horoscop retrospectiv. Acuma ramane de vazut in urmatoarele zile daca am avut sau nu dreptate, daca am reusit sa vad macar o farama din viitor.

Dionis Dei

Previous Post
Next Post
Leave a comment

Leave a Reply

