Insule de gheaţă

Este sîmbătă dimineaţa, sfîrşit de februarie. “Iarna secolului” anunţată în noiembrie anul trecut îşi pierde puterile. Afară vremea este mohorâtă, e înnorat şi plouă mărunt. De la geamul meu observ numai mizerie şi intunecime. Ies afară. E cald, iar pe jos au ramas, ici-colo, numai insule negre de gheaţă. La colţul străzii zac şi se micşorează cetăţile de zăpadă adunate de oameni săptămâna trecută în timp ce curăţau străzile şi trotuarele.

Sunt pe cale să renunţ la mica mea plimbare, să mă întorc înauntru, când simt că ceva mă cheamă. O adiere îmi şopteşte la ureche. Vântul începe să bată încet, aducând cu el o mireasmă. La început nu-mi dau seama ce este, frigul care nu mai vroia să plece era îngheţat, nu avea miros. Trag adânc aer în piept şi atunci inima îmi spune ceea ce mintea refuza să creadă. Este vorba de vântul schimbării. E o perioadă de tranziţie. Pregăteşte-te, de mâine vine primavara! (:

Previous Post
Leave a comment

1 Comment

  1. O super introducere in anotimpul ce urmeaza, primavara! Deja se simte astenia.

    Reply

Leave a Reply

