Gândurile.Visele.

Este ora 12 noptea. Nu pot să dorm. Am închis messenger-ul după ce am stabilit aventura de mâine la Cafetecă. Imediat după, am închis şi calculatorul direct de la buton, e mai rapid aşa. Am stins şi becul, iar acum stau întins sub plapumă şi nu pot să dorm. Gândurile-mi sunt invadate de amintirile de peste zi. Reproşuri, remarci, certuri. Întâlniri neprevăzute şi placute. Planuri şi program încărcat, încâlcit, lucruri şi treburi neterminate. Printre ele o plimbare relaxantă la mall. Fără cumpărături, numai produse noi şi interesante, extaz. Problemele revin. Gândurile se glomerează şi încep să strige. Arunc peste toate o pătură albă. Încep să se liniştească. Devin încet doar simple forme, identice, sub pătura imaginară. Contururile ascuţite şi umbrele întunecate dispar. Linişte. Mă intorc pe o parte. E dimineaţă. Mă ridic din pat şi opresc alarma. Ce am visat? Nu mai ştiu, dar măcar am dormit bine, liniştit. Până la urmă am scăpat de gândurile rele şi amintirile neplăcute de ieri. Pătura albă! Ma întind în pat şi închid ochii. Stau nemişcat. Pătura e tot acolo. E mai mică decât mă aşteptam. O ridic cu o zmucitură. Nimic sub ea. Deschid ochii şi zâmbesc. E timpul pentru o nouă zi.

Previous Post
Leave a comment

2 Comments

  1. “Arunc peste toate o pătură albă. Încep să se liniştească. Devin încet doar simple forme, identice,”Magistral exercitiu, de vizualizare creativa. Bravo!
    Madi si Onu

    Reply

Leave a Reply

