În umbra lui 2012

red-eight-logos-redeight1Acestea sunt primele gânduri pe care ți le adresez după o pauză de mai bine de 3 luni. Toată perioada, defapt întreg anul 2012, a fost pentru mine unul solicitant și foarte dificil, din prea multe puncte de vedere. O parte din ele nici nu mi le mai amintesc, iar multe din ele vreau să le uit cu desăvârșire.

Privind acum retrospectiv, pe lângă toate problemele pe care le-a ridicat, 2012 a reușit chiar să modifice însăși curgerea timpului. Pentru mine, 2012 a trecut mai degrabă în 12 săptămâni. În primele 3-4 “săptămâni” problemele deja se adunau într-un ritm alarmant, dar cu toate acestea nu mă grăbeam să le abordez. Punctul culminant era preconizat undeva pe sfârșitul anului și deci timpul părea să țină cu mine. Așa e când ești (încă relativ) tânăr, problemele par a fi foarte departe, chiar și pe termen scurt. În “săptămânile” de vară am început deja să simt focul sub tălpi. Întreg sezonul l-am dedicat, în sfârșit, rezolvării problemelor. Lunile din septembrie până în decembrie au fost precum secundele cât durează să visezi un coșmar: la fel de intense, la fel de înfricoșătoare și la fel de ireale.

Sărbătorile care au marcat sfârșitul lui 2012 au fost o alta dimensiune, o lume paralelă. Dar chiar și așa, nici prima “săptămână” a lui 2013 nu a reușit să repare distorsionarea timpului. Sunt încă în umbra lui 2012. Singura rază de lumină care promite totuși să aducă lucrurile la normal o reprezintă zilele voastre de naștere. Tu, prietene, ești mai înțelept cu un an, dar astfel mă ajuți să-mi închei socotelile cu 2012, și să pot îmbrățișa și eu speranțele pe care le aduc următoarele 11 luni intregi. Și pentru asta, îți mulțumesc!

Leave a comment

Leave a Reply

