Mă bucur că plouă

red-eight-logos-redeight1Rain splats

Vorbesc serios. E sâmbătă dimineaţa. Foarte de dimineaţă. La ora 5:30 sunetul stropilor în pervazul geamului m-a trezit zâmbind. Chiar mă bucur că plouă. Deşi, de la ora asta deja, îmi dau seama că majoritatea activităţilor mele “outdoor” vor fi probabil anulate. Dar acum ştiu că primăvara este foarte aproape, şi natura are tot ce-i trebuie pentru a înverzi la viaţă, în toată splendoarea ei.

Cât despre mine, nu mai e timp de somn. Trebuie să-mi refac programul de peste weekend şi să mă bucur de o nouă zi, o zi ca oricare alta: o zi ca nici o altă zi.

Leave a comment

Leave a Reply

