Jurnalul ceaiului de weekend 2 (12-14.01)

IMG_4816

Vineri 12.01

Săptămâna aceasta a fost antagonista eroinei care a fost prima săptămână a anului. Ca să-mi înțelegi mai bine agonia, ultimele cinci zile mi s-au părut mai de grabă a fi doar două: una luuuuunnnngă care a ținut de luni dimineața până vineri după-masa. O zi în care perioade de lucru au alternat cu momente de somn legate de scurtul drum dus-întors între cele două. Zorii celei de-a doua zi s-au arătat la sfârșitul programului de azi, când am simțit o nevoie nebună de muzică și mișcare. Metoda mea personală de a le combina armonios pe cele două este playlist-ul în caștile de la telefon și o plimbare la pas prin oraș.

Plimbarea a fost una scurtă. Mi-a fost gândul la noua aromă de ceai care mă aștepta acasă. Pentru a continua relaxarea am ales un ceai de plante. Și pentru a mă ajuta să scap și de o răceală care a început să-mi dea târcoale de pe la jumătatea primei zile, am ales aroma de mușetel.

Planul pentru următoarele două zile este să profit la maxim de lupta cu răceala și timpul petrecut la pat pentru a termina de citit cele două cărți începute la sfârșitul anului trecut.

Să vedem dacă-mi și iese!

Sâmbătă 13.01

Astăzi n-a fost chiar așa cum îmi închipuisem aseară. A fost chiar mai bine. Dimineața am descoperit două noi magazine. Defapt nu chiar noi, ci noi locații ale unor lanțuri de magazine. Dar mai bine poziționate, altfel aranjate, o cu totul altă experiență. Nu e nici un secret că-mi plac cumpărăturile. Dupamasa am avut parte de o mică reuniune între prieteni. Un suc, ceva de ronțăit, o poveste și timpul parcă se suspendă. O perioadă în care aventurile și amintirile prind viață.

Spre seară timpul realității m-a prins din urmă și m-a găsit lângă o cană de ceai și o carte în mână. Am început să mă pierd în paginile tipărite și după o vreme am schimbat cartea și am lăsat întunericul să se strângă în jurul ecranului de la telefon. Mâine îți voi povesti despre fiecare dintre cele două lumi.

Duminică 14.01

Am reușit să fac azi ce-mi propusesem pe ieri. Am stat toată ziua în pat și am citit. Cartea pe care am reușit s-o termin este scrisă de unul din autorii mei preferați, Stephen King. Intitulată “End of watch”, este ultimul volum din trilogia aventurilor detectivului Bill Hodges. Deși tematica polițistă abordată este departe de stilul consacrat a lui Stephen King, personajele create sunt la fel de memorabile, iar firul acțiunii este la fel de alert și bine construit. Această serie de carți este încă un exemplu clar pentru cei ce asociază în mod greșit numele autorului exclusiv cu literatura horror. Sigur, prin asta a ajuns celebru, dar scrierile lui au în prim plan personajele foarte bine conturate, plasate într-un univers pe masură și toate îmbinate într-o poveste unică. Fiecare dintre ele. Și câteodată, dacă ești atent, poți observa legături foarte clare de la o poveste la alta, de la o lume la alta și de la o carte la alta. Dar despre toate acestea voi scrie mai în detaliu într-o postare specială dedicată cărților lui Stephen King.

A doua carte se numește “Mireasa tânără”, de Alessandro Baricco. Este prima carte din acest an al clubului de lectură din care fac parte. Este povestea unei fete care, sub promisiunea căsătoriei, se vede nevoită ca în absența viitorul soț, să descopere mai întâi familia acestuia. Dar cum am ajuns cu lectura doar puțin după jumătatea cărții, nu vreau să fac alte comentarii pînă nu o voi termina de citit.

Noapte bună, te aștept vinerea viitoare!

jurnalul ceaiului de weekend 3 (19-21.01)

< weekend-ul anterior

red-eight-logos-redeight1

Leave a comment

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.